روانشناسی مثبت و مدیریت خویشتن

37 توصیه برای این که کار کردن در محیط کاری برایتان راحت تر شود!(بخش اول)

همه ما با استرس های کار آشنا هستیم و دوست داریم تا این استرس ها را در زندگی خودمان کمتر کنید. دانشمندان بر این باورند که با انجام دادن برخی از کارهای ساده قادر خواهیم بود تا این میزان استرس را در زندگیمان کمتر کنید. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام گرفته و ثابت کرده است که کارکنان می توانند با انجام دادن برخی از کارهای ساده تا حدود بسیار زیادی از میزان استرس کاریشان کم کنند. همچنین تحقیقات نشان داده است که کارکان می توانند با انجام دادن برخی از کارهایی از این قبیل کاری کنند که میزان بازدهی آن ها در محیط کاری بیشتر شود. یکی از مهم ترین نکاتی که برای بالا بردن بازدهی در محیط کار و همچنین برای کاهش دادن میزان استرس باید به آن توجه کنید مثبت بودن است. در صورتی که شما فرد مثبتی باشید و نگرش مثبتی نسبت به کاری که انجام می دهید و نسبت به زندگی به طور کلی داشته باشید شانستان برای این که در محیط کار عملکرد بهتری داشته باشید و همچنین میزان استرس کمتری داشته باشید بیشتر است. در ادامه این پست 37 نکته را برای این که بتوانید محیط کار را برای خودتان قابل تحمل تر کنید به شما ارایه می کنیم:

 

1. برای انجام برخی از کارها به خودتان جایزه بدهید!

یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش محیط کار را برای خودتان راحت تر کنید و از فشارها و استرس هایی که در این محیط کاری وجود دارد برای خودتان بکاهید این است که به خودتان جایزه دهید! این کار به شما کمک می کند تا انگیزه بهتری را برای ادامه دادن کارها داشته باشید. به عنوان مثال، در صورتی که شما سعی کنید تا بعد از این که قسمتی از کارها را انجام می دهید به عنوان جایزه کارهایی انجام دهید که از انجام دادن آن ها لذت می برید می توانید انتظار داشته باشید که کارهای بعدی را با انگیزه و حتی می توان گفت با کیفیت بیشتری انجام می دهید. به عنوان مثال فرض کنید که شما از یک نوع غذای مخصوص خوشتان می آید. بنابراین این گونه با خودتان قرار بگذارید که در صورتی که کاری را که قرار است انجام دهید به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید این غذای مخصوص را برای خودتان در رستوران بخورید! بنابراین همین کار باعث می شود که برای این که این کار را انجام دهید انگیزه های بهتری داشته باشید!

 

2. برخی از مواقع در محیط کار مانند بچه ها رفتار کنید! (البته باید به هنگام عمل کردن به این نکته مراقب حفظ تعادل در مقابل مدیرتان باشید!)

یکی از روش هایی که شما می توانید به این روش استرسی را که ممکن است در محیط کارتان وجود داشته باشد برای خودتان از بین ببرید این است که سعی کنید تا برخی اوقات مانند بچه ها رفتار کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که رفتار کردن مانند بچه ها باید به شیوه ای باشد که هنگامی که در مقابل مدیرتان قرار گرفته اید برای شما مشکلی ایجاد نکند! شما باید سعی کنید تا این کارها را در مواقعی انجام دهید که نیاز به استراحت دارید و در چنین مواردی به جای این که کار کنید باید سعی کنید تا کارهایی انجام دهید که به شما روحیه می دهد. به عنوان مثال می توانید برای خودتان یک پازل بخرید و این پازل را در محیط کار مورد استفاده قرار دهید و شروع به حل کردن آن در مواقعی که بیکار هستید بکنید. و یا می توانید کارهای دیگری انجام دهید که به شما احساس کودک بودن را می دهد. روان شناسان بر این باورند که در صورتی که شما بتوانید این کارها را انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که احساس استرس در محیط کاری برای شما کمتر شود.

 

3. برای خودتان گل بخرید!

از دیگر نکته های مهمی که شما باید به هنگام کار کردن برای این که استرس کاریتان را کم کنید به آن توجه کنید این است که برای خودتان گل بخرید و سر میزتان قرار دهید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که هر چند وقت یک بار به این گل ها نگاه می کنند نسبت به افرادی که بر روی میزی کار می کنند که بر روی آن هیچ گلی وجود ندارد بسیار بهتر عمل می کنند و وضعیت آن ها از نظر سلامتی روحی و حتی جسمی هم خیلی بهتر است. بنابراین شما باید سعی کنید که بر روی میز کاریتان گل قرار دهید و هر چند وقت یک بار به این گل ها نگاه کنید. گل خریدن و نگاه کردن به آن ها وقتی که دارید کار می کنید می تواند به شما کمک کند تا کیفیت زندگی کاری خودتان را بالا ببرید. همچنین در صورتی که به این گل ها نگاه کنید می توانید انتظار داشته باشید که آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت و همین آرامش خاطر به شما کمک می کند تا توان داشته باشید که با بسیاری از مشکلاتی که در محیط کاری با آن ها مواجه می شوید کنار بیایید.

 

4. به موسیقی گوش دهید!

گوش دادن به موسیقی یکی از روش های بسیار مهم و موثر برای افرادی است که می خواهند از شر استرس کاری خلاص شوند و محیط کاری برای آن ها بهتر باشد. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید از این روش برای آرامتر کردن خودتان استفاده کنید. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام گرفته است و اکثر این تحقیقات نشان داده است که افرادی که به موسیقی گوش می دهند وقتی که کار می کنند نسبت به افرادی که این کار را انجام نمی دهند بسیار بهتر عمل می کنند. به هنگام گوش دادن به موسیقی باید این نکته را درنظر داشته باشید که وقتی به موسیقی گوش می دهید که دوستش دارید احتمال این که بتوانید آرامش روحی بیشتری پیدا کنید خیلی بیشتر از زمانی می شود که به موسیقی های جدید و یا موسیقی هایی گوش می دهید که اصلا دوست ندارید آن ها را بشنوید. بنابراین باید سعی کنید که به موسیقی هایی گوش دهید که این موسیقی ها را دوست دارید. شما باید سعی کنید که از روش موسیقی گوش کردن استفاده کنید تا کیفیت کارتان را بالاتر ببرید (که البته تاثیری که موسیقی می تواند بر روی کیفیت زندگی کاری شما داشته باشد اثبات شده است) و همچنین می توانید از این روش استفاده کنید تا میزان استرس کاری خودتان را کمتر کنید.

 

5. در صورتی که می توانید، بعضی وقت ها همزمان با گوش دادن به این موسیقی حرکات موزون انجام دهید!

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا کارتان را به هنگامی که در محیط کار هستید بهتر انجام دهید این است که به هنگامی که به موسیقی گوش می دهید همزمان با آن حرکات موزون انجام دهید! دانشمندان بر این باورند که وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید استرس را از خودتان دور کنید و بهتر عمل کنید. وقتی که شما همزمان با این که موسیقی گوش می دهید حرکات موزون انجام می دهید آمادگی روحی و روانی خودتان را برای انجام دادن کارهای بعدی بیشتر می کنید و همچنین به این روش خواهید توانست تا ذهن خودتان را برای انجام دادن کارهای بعدی بیشتر آماده کنید. تحقیقات زیادی درباره ارتباطی که ممکن است انجام دادن حرکات موزون و میزان آمادگی جسمانی و آمادگی فکری برای انجام دادن کارهای جسمی و فکر داشته باشند انجام گرفته است و اکثر این تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که وقتی شما همزمان با گوش دادن به موسیقی حرکات موزون انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که ذهنتان آماده تر می شود و علاوه بر آن میزان استرسی را که ممکن است به دلایل مختلف برای کار داشته باشید کاهش پیدا می کند.

 

6. در مواقع بیکاری برای تفریح کردن از اینترنت کمک بگیرید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش کیفیت زندگی کاری خودتان را بهتر کنید این است که برای این که تفریح کنید از اینترنت کمک بگیرید. شما باید سعی کنید که در مواقعی که بیکار هستید و می توانید برای این که اوقات فراغتتان بگذرد به وب سایت های مختلف اینترنتی مراجعه کنید و سعی کنید تا از این وب سایت ها برای این که روحیه بهتری داشته باشید کمک بگیرید. خوشبختانه اینترنت می تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن اوقاتتان را بگذارنید و برای افرادی که به هیچ عنوان نمی دانند که باید چه کار کنند اینترنت می تواند ابزار بسیار مهمی باشد. شما می توانید از وب سایت های مختلفی که در اینترنت وجود دارد کمک بگیرید و با استفاده از این وب سایت ها زمان خودتان را به شیوه ای بگذارنید که وقتی دوباره به سر کارتان برگشتید این توانایی را داشته باشید با ذهنی آماده تر کارتان را انجام دهید.

 

7. مدیتیشن را فراموش نکنید!

یکی از بهترین شیوه هایی که تمام افرادی که می خواهند استرس کاری خودشان را کم کنند سعی می کنند از آن استفاده کنند همین روش انجام دادن مدیتیشن می باشد. شما باید سعی کنید که از مدیتیشن استفاده کنید برای این که بتوانید میزان استرسی را که دارید کم کنید و باید سعی کنید تا جایی که می توانید این کار را  با دقت انجام دهید برای این که اثربخشی زیادی داشته باشد. شما باید سعی کنید که مدیتیشن را در زمان هایی انجام دهید که بعد از آن برای انجام دادن کار نیاز به تمرکز بالایی دارید. در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که کارهایتان به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. تحقیقات زیادی در این زمینه ها انجام گرفته و نشان داده است که مدیتیشن هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر جسمی می تواند تاثیرات بسیار بسیار زیادی بر روی کیفیت کاری شما داشته باشد و در صورتی که شما بتوانید این کار را به شیوه ای انجام دهید که بهترین اثربخشی را دارد می توانید انتظار داشته باشید که تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما داشته باشد. بنابراین در صورتی که می خواهید میزان استرس کاری خودتان را کم کنید و یا کیفیت عملکردتان در محیط کاری را بالا ببرید انجام دادن مدیتیشن یکی از بهترین شیوه هایی می باشد که می تواند به شما کمک کند.

 

8. هر چند وقت یک بار قدم بزنید!

ممکن است کار شما به شیوه ای باشد که برای این که بخواهید این کار را انجام دهید نیاز به نشستن برای مدت طولانی داشته باشید. در این صورت یکی از بهترین روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا خستگی و استرس ناشی از کار بر روی شما کم اثر شود این است که هر چند وقت یک بار از جای خودتان بلند شوید و در محیط کار قدم بزنید. البته ممکن است انجام این کار به دلایلی برای شما امکان پذیر نباشد ولی در صورتی که شما موانعی برای انجام دادن این کار نداشته باشید و اگر شما بتوانید این کار را انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که با این کار میزان خستگی شما کمتر شود و میزان استرس کاریتان کاهش پیدا کند. تحقیقات زیادی درباره اثری که قدم زدن بر روی کاهش میزان فشار و استرس کاری بر روی افرادی که کار می کنند دارد انجام گرفته است. اکثر این تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که افرادی که در محیط کار هر چند وقت یک بار قدم می زنند نسبت به افرادی که تمام مدت می نشینند و این کار را انجام نمی دهند هم بازدهی بسیار بیشتری دارند و هم این که بسیار راحت تر از افراد گروه دوم می توانند استرس ناشی از محیط کار را از خودشان دور کنند. بنابراین یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش استرس ناشی از محیط کار را از خودتان دور کنید و همچنین می توانید بازدهی کاریتان را بیشتر کنید این است که هر چند وقت یک بار در محیط کار قدم بزنید. همچنین در صورتی که مایل هستید می توانید هر چند وقت یک بار در زمانی که بیکار هستید با برخی از دوستان و همکارانتان صحبت کنید چون این کار هم می تواند تاثیرات مثبت زیادی را بر روی کیفیت کاری شما داشته باشد.

 

9. غذاهای مقوی بخورید!

از دیگر شیوه هایی که شما می توانید از این شیوه برای این که کیفیت عملکرد کاریتان را بالا ببرید استفاده کنید این است که غذاهایی مقوی بخورید که به شما کمک می کنند تا علکرد بهتری داشته باشید. دانشمندان بر این باورند که خوردن غذاهای مقوی می تواند به شما کمک کند تا عملکرد مغزتان را بالاتر ببرید. همچنین وقتی که غذاهای مقوی می خورید می توانید انتظار داشته باشید که انرژی بیشتری برای انجام کار دارید و از نظر جسمی برای مقابله با چنین مشکلاتی سالم تر هستید. بنابراین وقتی که جسم سالم تری داشته باشید توانایی شما برای مبارزه کردن با مشکلاتی مانند استرس و یا پریشانی و یا حتی خستگی های ناشی از محیط کار بیشتر می شود. از این رو در صورتی که شما قبل از این که به محیط کارتان بروید غذاهای مقوی مصرف کنید می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد بهتری در محیط کار دارید و همین عملکرد بهتر می تواند به شما کمک کند تا استرس کمتری هم در محیط کار داشته باشید.

 

10. آب بنوشید!

نوشیدن آب یکی از نکاتی است که بسیاری از پزشکان برای سالم ماندن به انسان ها توصیه می کنند. تحقیقات نشان داده است که شما برای این که سالم تر باشید باید به میزان زیادی آب بنوشید. وقتی که شما مقدار زیادی آب می نوشید متابولیسم بدن شما سریعتر کار می کند و بنابراین سرزنده تر و شاداب تر می شوید. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام گرفته و تمام این تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که افرادی که بیشتر آب می خورند سالم تر هستند. آب خوردن همچنین به افراد چاقی که اضافه وزن دارند و می خواهند وزنشان را کمتر کنند توصیه می شود. در صورتی که شما به عنوان یک فرد چاق مقدار زیادی آب بنوشید می توانید انتظار داشته باشید که پروسه هایی که در بدن شما منجر به سوختن چربی می شود سرعت پیدا کنند و همین موضوع می تواند به لاغر شدن شما کمک کند. همچنین در صورتی که به سر کار می روید یکی از بهترین روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا در محیط کار سالم تر بمانید این است که آب بنوشید چون نوشیدن آب می تواند به شما کمک کند تا متابولیسم بدنتان بهتر کار کند و همین موضوع می تواند بر روی توانایی های شما نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

11. لبخند زدن را فراموش نکنید!

داشتن لبخند بر لب یکی از مهم ترین نکاتی است که شما برای این که در زندگی کاری خودتان موفق شوید باید درنظر داشته باشید. روان شناسان بر این باورند که وقتی که شما لبخند می زنید می توانید انرژی مثبت تولید کنید و در ضمن می توانید افکار و احساسات منفی را از خودتان دور کنید. بنابراین در صورتی که بتوانید این توانایی را داشته باشید که در محیط کار اکثر اوقات لبخند بزنید می توانید تا حدود زیادی مثبت تر شوید. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام گرفته اند و نشان داده اند که افرادی که به هنگامی که می خواهند با مشکلات مواجه شوند به جای این که حالت های منفی مانند ترس و ناراحتی از خودشان نشان دهند سعی می کنند تا به این مشکلات لبخند بزنند نسبت به افرادی که این کار را انجام نمی دهند بسیار موفق تر عمل می کنند. وقتی که می خواهید وارد محیط کار شوید و یا با افرادی که همکار شما هستند رابطه برقرار کنید لبخند زدن را فراموش نکنید و سعی کنید تا به این شیوه با آن ها روبرو شوید. تحقیقات همچنین نشان داده است که لبخند زدن می تواند بر روی برقرار کردن رابطه با همکاران شما نیز تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد به این شیوه که وقتی شما به همکاران خودتان لبخند می زنید و روزتان را با لبخند زدن به آن ها آغاز می کنید می توانید انتظار داشته باشید که رابطه میان شما و آن ها در طول روز بسیار بیشتر شود و بنابراین شانستان برای این که در این کار موفق شوید بیشتر می شود. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید به دیگران لبخند بزنید و سعی کنید تا روزتان را به این شیوه آغاز کنید.

 

12. قبل از کار ورزش کنید!

شما برای این که برای روزتان آماده شوید و با مشکلاتی که ممکن است برایتان بوجود بیاید دست و پنجه نرم کنید نیاز دارید که آمادگی جسمانی داشته باشید. داشتن آمادگی جسمانی ورزش کردن را می طلبد. بنابراین در صورتی که به جای این که صبح ها کسل و خواب آلوده از رختخواب بیدار شوید ورزش کنید احتمال این که بتوانید روز کاری بهتری داشته باشید بالاتر می رود. شما باید خودتان را برای رویارویی با یک روز پرمشغله آماده کنید و برای این کار ورزش کردن می تواند یک گزینه بسیار مفید باشد. دانشمندان بر این باورند که وقتی شما ورزش می کنید هورمون هایی در بدن شما ترشح می شود که به شما کمک می کند تا احساس شادابی و نشاط بکنید. بنابراین ورزش کردن برای این که در سر کار روحیه بهتری داشته باشید نیز می تواند به شما کمک کند و شما می توانید با انجام دادن این کار فرد مثبت تری شوید. اگر می خواهید بازدهی کاریتان بالاتر برود یکی از بهترین روش ها این است که قبل از شروع کردن روزتان و قبل از این که سر کار بروید ورزش کنید و به این شیوه خودتان را برای چالشی که در روز مورد نظر قرار است با آن روبرو شوید آماده کنید!

 

13. در محیط کار به همکارانتان کمک کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید برای خودتان یک روز کاری خوب بسازید این است که به دیگران کمک کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان می دهد که در صورتی که شما بتوانید به شیوه ای به همکارانتان کمک برسانید احساس بسیار بهتری نسبت به خودتان در محیط کار خواهید داشت و بنابراین شانستان برای این که هم بازدهی کاری بیشتری داشته باشید و هم این که میزان استرس کمتری داشته باشید بیشتر می شود. این کمک کردن به همکارانتان می تواند شامل کمک های بسیار کوچک تا کمک های بزرگ شود. به عنوان مثال در صورتی که یکی از همکارانتان از شما آب خواست و شما برای او آب آوردید همین آب آوردن شما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت رابطه شما با این فرد داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که امکان این که شما بتوانید دیدگاه بهتری نسبت به خودتان داشته باشید بیشتر می شود و در نتیجه شما می توانید بازدهی بهتری در محیط کار داشته باشید. البته کمک هایی که شما به همکاران خودتان می کنید می تواند ابعاد گسترده تری هم داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که برای یکی از همکاران شما مشکلی پیش آمد و شما تصمیم گرفتید تا به جای این فرد کار کنید می توانید این کار را به عنوان کار بزرگی در جهت کمک کردن به این فرد تلقی کنید و بنابراین این کار می تواند تاثیر مثبت زیادی بر روی رابطه شما با این فرد داشته باشد (که خیلی بیشتر از زمانی است که این فرد از شما آب می خواهد و شما به او آب می دهید!) بنابراین کمک کردن به همکاران را یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر روی کیفیت کارتان درنظر بگیرید.

 

14. در ابتدای هر روز کاری به سه اتفاق مثبتی که روزهای قبلی برایتان اتفاق افتاده است فکر کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما به این روش می توانید کیفیت کارتان را بیشتر کنید این است که هر روز کاری قبل از این که بر سر کار بروید اتفاقات مثبتی را که در روز قبلی کاری برایتان افتاده است در ذهنتان مرور کنید. این کار می تواند باعث شود که برای ادامه دادن کار انگیزه بیشتری داشته باشید. البته ممکن است روز قبلی برای شما اتفاقات منفی زیادی افتاده باشد که در این صورت شما باید به جای این که به این اتفاقات منفی فکر کنید ذهنتان را با اتفاقات مثبتی که روز گذشته در کنار این اتفاقات منفی افتاده است (و یا اتفاقات مثبتی که روزهای قبلی برای شما افتاده است) پر کنید. فراموش نکنید که اگر دید خوبی داشته باشید همیشه می توانید اتفاقات مثبتی را که برایتان افتاده است پیدا کنید. به عنوان مثال وقتی که با یکی از همکارانتان به گرمی سلام و احوالپرسی می کنید و این فرد به گرمی جواب شما را می دهد می توانید انتظار داشته باشید که این اتفاق خودش یک اتفاق مثبت برای شما است!

 

15. خوردنی های مورد علاقه خودتان را سر کار بیاورید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش محیط کاری را برای خودتان قابل تحمل تر کنید این است که خوردنی هایی را که دوست دارید با خودتان سر کار بیاورید و مصرف کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا عمکلردتان در محیط کاری را بیشتر کنید. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید در محیط کار لذت ببرید و باید سعی کنید تا کارهایی در این محیط انجام دهید که از انجام دادن این کارها لذت می برید. یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید به این روش محیط کار را برای خودتان لذت بخش تر کنید این است که همراه خودتان خوردنی هایی که دوست دارید را بیاورید و در مواقع بیکاری آن ها را بخورید. به عنوان مثال در صورتی که عاشق نوع خاصی شیرینی هستید می توانید این نوع شیرینی را با خودتان سر کار بیاورید و مصرف کنید. این کار باعث می شود که احتمال این که در کار بهتر عمل کنید بالاتر برود.

 

16. سعی کنید در محیط کار با دیگران رابطه دوستانه برقرار کنید و دوستان بیشتری داشته باشید!

وقتی که شما در محیط کار دوستان خوبی پیدا می کنید احساس می کنید که اجتماعی شده اید. همین احساس به شما کمک می کند تا نسبت به خودتان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. همچنین وقتی که در محیط کار دوستانی پیدا می کنید این دوستان شما می توانند به شما انگیزه ای برای این که دوباره به این محیط کار بروید بدهند. این کار می تواند منجر به این شود که شما احساس کنید که وقتی سر کار هستید انرژی مثبت زیادی دارید و به شما خوش می گذرد. بنابراین تا جایی که می توانید سعی کنید تا روابط خودتان را با دیگران بهتر کنید و سعی کنید تا دوستان خوبی را در محیط کاری پیدا کنید. این دوستان می توانند در آینده تبدیل به دلیلی برای این که شما احساس خوشایندی در محیط کار داشته باشید بشوند. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید ارتباطات اجتماعی خودتان را در محیط کاری بیشتر کنید و تا جایی که می توانید دوستان بیشتر و بیشتری را در این محیط کاری پیدا کنید.

 

17. بیست. دقیقه در روز را به انجام کارهای کاملا شخصی خودتان اختصاص دهید!

فشار کار منجر می شود که شما وقت کمتری برای انجام دادن کارهای شخصیتان داشته باشید. همین موضوع می تواند باعث شود که میزان استرس شما در انجام دادن کارها بیشتر شود. بنابراین در صورتی که شما می خواهید این استرس را در خودتان کمتر کنید بهترین کار این است که سعی کنید تا مدت زمانی را در روز به انجام دادن کارهای شخصیتان بپردازید. در صورتی که شما بتوانید مدتی در شبانه روز را به انجام این کارها بپردازید می توانید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. همچنین انجام دادن این کار باعث می شود که شما بتوانید میزان استرس خودتان را کم کنید و همین موضوع باعث می شود که توانایی بیشتری برای انجام دادن کارها داشته باشید و در نتیجه میزان بازدهی شما در محیط کار بیشتر می شود. تحقیقات نشان داده است که افرادی که مدت زمانی کوتاهی در روز را به انجام دادن کارهای شخصیشان می پردازند نسبت به افرادی که این کار را انجام نمی دهند از نظر کاری بسیار موفق تر عمل می کنند بنابراین در صورتی که شما تنها 20 دقیقه از وقتتان را به انجام دادن کارهای شخصیتان بپردازید شانستان برای موفقیت در از بین بردن استرس و بالا بردن عملکرد کاری بیشتر می شود.


 

[ بازدید : 56 ]

[ سه شنبه 28 بهمن 1399 ] [ 10:23 ] [ منوچهر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]