روانشناسی مثبت و مدیریت خویشتن

51 توصیه برای این که به افرادی که برای اولین بار با شما آشنا می شوند دیدگاه بهتری از خودتان بدهید! 3

31. به یکی از خوردنی هایی که خوردن آن ممکن است برای شما ضرر داشته باشد ولی شما فکر می کنید اگر دستتان می رسید و برایتان ضرری نداشت دوست داشتید تا این خوردنی را زیاد بخورید اشاره کنید!

از دیگر روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن خودتان را به دیگران بهتر معرفی کنید و احتمال موفقیتتان را در داشتن یک رابطه مستقیم و مناسب با دیگران بالاتر ببرید این است که به یکی از خوردنی هایی اشاره کنید که ممکن است حتی برای بدن هم مضر باشد ولی در صورتی که برایتان مضر نبود خیلی می خورید. به عنوان مثال می توانید به عنوان یکی از این خوردنی ها به پیتزا اشاره کنید. و جمله خودتان را به این شکل بیان کنید که: "می دانم که ممکن است به نظر دیوانگی بیاید ولی من عاشق اینم که همیشه پیتزا  بخورم!


32. یکی از نام هایی را که به هنگامی که داشتید بزرگ می شدید پدر و مادرتان شما را با این نام صدا می کردند به افرادی که تازه به آن ها رسیده اید بگویید

در صورتی که می توانید، یکی از نام هایی را که هنگامی که داشتید بزرگ می شدید پدر و مادرتان شما را با این نام صدا می کردند بیان کنید. البته در صورتی که به هنگامی که بزرگ می شدید اصلا چنین نامی داشتید! این کار باعث می شود که دیگران احساس اعتماد و اطمینان بیشتری نسبت به شما پیدا کنند. به عنوان مثال در صورتی که پدر و مادرتان هنگامی که کوچک بودید شما را به یک نام خنده دار صدا می کردند می توانید این نام را به آن ها بگویید. مثلا می توانید این گونه بگویید که: "هنگامی که داشتم بزرگ می شدم، پدر و مادر من نام مرا.... گذاشته بودند! و بعدها وقتی که بزرگتر شدم خیلی خندیدم!"


33. درباره کارهای خنده داری که در زمان کودکی انجام می داده اید به دیگران بگویید!

شما برای این که بتوانید موفقیت بیشتری را به هنگام داشتن ارتباطات با دیگران برای اولین بار در شناساندن خودتان به آن ها داشته باشید، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که درباره کارهایی که فکر می کنید در دورانی که کودک بوده اید انجام می داده اید و باعث می شدید که پدر و مادرتان به شما بخندند برای این افراد صحبت کنید. در صورتی که می خواهید در این کار موفق شوید اصلا نیازی به این نیست که به آن ها دروغ بگویید و یا کارهایی را که اصلا انجام نداده اید به آن ها بگویید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حقیقت را به آن ها بگویید. شما باید کاری کنید که آن ها حقیقت را باور کنند. چون همه ما انسان ها وقتی که بچه بودیم کارهایی انجام می دادیم که هم اکنون که بزرگ شده ایم به آن ها می خندیم. بنابراین در صورتی که می خواهید درباره یکی از کارهای خنده داری که در زمان کودکی انجام می داده ایم به آن ها چیزی بگوییم به هیچ عنوان نیازی نداریم که به آن ها دروغ بگوییم چون هیچ کدام از ما منطقی نبوده ایم! به عنوان مثال می توانیم این جمله را به آن ها بگویید که : "وقتی که من بچه بودم این کار احمقانه را می کردم که......!"

34. یکی از چیزهایی که در زندگی به هیچ عنوان نمی توانید تحمل کنید را به آن ها بگویید!

همه ما انسان ها برخی از چیزها را نمی توانیم در زندگیمان تحمل کنیم. این چیزی است که شما باید سعی کنید تا حتما به دیگران بگویید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما درباره چیزهای که در زندگی نمی توانید تحمل کنید صحبت می کنید ناخودآگاه باعث می شوید که این دیگران نسبت به شما یک احساس بهتری پیدا کنند. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند حتی به شما کمک کند تا میزان اعتماد آن ها به شما بیشتر شود و در عین حال آن ها خواهان برقرار کردن رابطه طولانی مدت تری با شما می باشند. بنابراین در صورتی که بتوانید به آن ها درباره چیزهایی که دوست ندارید تحمل کنید بگویید می توانید این موقعیت را پیدا کنید که در شناساندن خودتان به آن ها موفق تر عمل کنید و بنابراین شانس بیشتری برای این خواهید داشت که بعدها با این افراد یک رابطه طولانی تری پیدا کنید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار همچنین به شما کمک می کند تا نسبت به خودتان هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. به عنوان مثال می توانید کار را با گفتن جمله ای مانند این جمله شروع کنید که: "نمی توانم تحمل کنم وقتی که...."


35. در صورتی که شغل قبلی شما با شغلی که هم اکنون به آن اشتغال دارید متفاوت است می توانید برای این که احساس همدردی بیشتری با دیگران ایجاد کنید به آن ها شغل قبلیتان را بگویید

یکی دیگر از شیوه هایی که شما با استفاده از این شیوه می توانید شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید این است که در راببطه با شغلی که قبل از این شغل به آن اشتغال داشته اید به دیگران بگویید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا موفقیت بیشتری برای داشتن یک رابطه دوستانه با آن ها بدست آورید. شما می توانید سعی کنید تا جایی که می توانید واقع گرا باشید و روندی را که در عوض کردن شغل های قبلیتان تا زمانی که به این شغل جدید رسیده اید طی کرده اید را برای آن ها تشریح کنید. به عنوان مثال می توانید کار را با گفتن این جمله شروع کنید که: " قبل از این که به کار کنونی ام مشغول شوم، باورتان می شود که شغل من ... بود؟" و به این شکل احساس کنجکاوی را در این افراد بیشتر تحریک کنید که درباره شما بیشتر بدانند.

36.در صورتی که دوستی دارید که شوخ طبعی است، دوستتان را به آن ها معرفی کنید

در صورتی که دوستی دارید که این دوست شما فردی شوخ طبع است می توانید دوست خودتان را به دیگران معرفی کنید. این کار باعث می شود که هم خود شما نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید و هم این که افرادی که به تازگی با شما ارتباط برقرار می کنند نسبت به روحیه شوخ طبع شما احساس بهتری داشته باشند. به عنوان مثال می توانید کار را با گفتن این جمله شروع کنید که: "آیا درباره دوست شوخم ....... به شما گفته بودم؟"

توجه دیگران و افرادی که برای اولین بار با شما آشنا شده اند را به شوخی جلب کردن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه این افرا داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که وقتی با افرادی که تازه با آن ها آشنا شده اید شوخی می کنید می توانید انتظار داشته باشید که روحیه آن ها بهتر شود و آن ها از شما خاطره بهتری داشته باشند. بنابراین همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا موفق تر و بهتر در داشتن یک رابطه با این افراد عمل کنید. تحقیقات دیگر همچنین نشان داده است که شوخی کردن با دیگران می تواند باعث بهتر شدن کیفیت رابطه ای شود که شما با آن ها برقرا می کنید.

37.به آن ها بگویید در صورتی که این شغل را نداشتید دوست داشتید چه شغلی داشته باشید؟

شما باید به آن ها بگویید در صورتی که شغلتان این نبود دوست داشتید چه شغلی داشته باشید. به عنوان مثال فرض کنید شما در کودکی رویای این را داشتید که یک خلبان شوید. اما به دلایل مختلفی موفق نشدید که این شغل را داشته باشید و بنابراین به سمت معلم شدن رفته اید. تحقیقات نشان داده است که در صورتی که به معلم های دیگری که همراه با شما کار می کنند بگویید که دوست داشتید به جای معلم شدن خلبان می شدید در همان جلسات اول می توانید هم درک بهتری از خودتان به آن ها بدهید و هم این که شانس خودتان را برای موفق شدن در داشتن یک رابطه طولانی مدت و مفید با این افراد بیشتر کنید. بنابراین در صورتی که فکر می کنید دوست دارید به کاری اشتغال پیدا می کردید ولی نتوانسته اید و به ناچار (و یا حتی با علاقه) این شغل را انتخاب کرده اید حتما به آن ها بگویید. به عنوان مثال می توانید این حرف را به این شکل بیان کنید که بگویید:" به جای شغلی که هم اکنون دارم همیشه دوست داشتم رویای ... شدن را ببینم"

38. درباره ویژگی هایی که هنگامی که جوانتر بوده اید داشتید ولی اکنون دیگر ندارید با این افراد صحبت کنید!

ما انسان ها هیچ کدام افرادی نیستیم که چند وقت پیش بوده ایم. به عبارت دیگر زندگی ما انسان ها هر چند وقت یک بار در حال تغییر است. تحقیقات نشان داده است انسان ها برای این که موقعیتی که در اطرفشان وجود دارد تغییر می کند خودشان هم تغییر می کنند. بنابراین این که ما دیگر همان انسانی که 5 سال پیش بوده ایم نیستیم موضوعی است که برای تمام افراد ثابت شده می باشد. یکی از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید توجه افرادی را که به تازگی با آن ها آشنا شده اید به خودتان جلب کنید این است که سعی کنید تا به آن ها بگویید که چند سال پیش چه ویژگی هایی را داشته اید و بر این اساس سعی کنید تا اعتماد آن ها را به خودتان جلب کنید. روان شناسان می گویند وقتی که شما از ویژگی های قبلیتان که دیگر آن ها را ندارید برای دیگران می گویید می توانید انتظار داشته باشید که شانس موفقیتتان در داشتن یک رابطه موفقیت آمیز با آن ها بیشتر شود. به عنوان مثال می توانید جمله تان را به این شکل بیان کنید که: تعداد زیادی از مردم نمی دانند که وقتی جوانتر بودم، یکی از مهم ترین ویژگی های من این بود که..... در صورتی که الان دیگر اصلا این ویژگی را ندارم!"

39.درباره چیزهایی که از آن ها می ترسید به آن ها بگویید!

صحبت کردن درباره چیزهایی که از آن می ترسید نیز از دیگر روش هاییاست که شما می توانید با استفاده از این روش شانس موفقیتتان را در داشتن یک رابطه موفقیت آمیز با دیگران بهتر کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما از چیزی در زندگیتان می ترسید اگر آن چیز را به دیگران بگویید این گفتن حتی می تواند باعث شود که ترس شما از آن چیز کمتر شود. تحقیقات همچنین نشان داده است که وقتی شما در یک جمع دوستانه درباره چیزهایی که از آن ها می ترسید به دیگران اعتراف می کنید می توانید انتظار داشته باشید که این دیگران نسبت به شما احساس اعتماد بیشتری داشته باشند و در نتیجه می توانید انتظار داشته باشید که رابطه دوستانه تر و موفق تری میان شما و این افراد ایجاد شود. تحقیقات همچنین نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند باعث شود که این دیگران نسبت به این که شما تا این اندازه صادق بوده اید که درباره چیزهایی که از آن ها می ترسیده اید با آن ها صحبت می کنید خوششان می آید. به عنوان مثال می توانید جمله خودتان را به این شکل بیان کنید که "یکی از چیزهایی که خیلی از آن می ترسم این است که..." و یا " خدای من، من واقعا از .... خیلی می ترسم و حتی بعضی وقت ها شبها درباره آن کابوس می بینم!"

40. با آن ها درباره یکی از کارهایی که در نوجوانی انجام داده اید ولی هرگز به پدر و مادرتان درباره این کار چیزی نگفته اید صحبت کنید!

همه ما وقتی که نوجوان بوده ایم کارهایی انجام داده ایم که از این که این کارها را به پدر ومادرمان بگوییم احساس شرمندگی می کرده ایم. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بتوانید درباره این کارها با افرادی که تازه با آن ها آشنا شده اید صحبت کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نسبت به شما اعتماد بیشتری بکنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند وقتی که شما کاری را که در دوران نوجوانی انجام داده اید و تا کنون به پدر و مادرتان نگفته اید به دیگران بگویید، آن ها احساس می کنند که شما به اندازه ای با آن ها احساس صمیمیت و دوستی می کنید که می توانید رازها نهان زندگی خودتان را به آن ها بگویید و همین موضوع می تواند باعث شود که نسبت به شما احساس بسیار بهتری داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار حتی می تواند منجر به این شود که آن ها نیز به شما اعتماد کنند و برخی از رازهای زندگیشان را به شما بگویند. به عنوان مثال می توانید کار را با این جمله شروع کنید که "اکنون می خواهم رازی را با شما بگویم که تا کنون به هیچ کس و حتی پدر و مادر خودم هم نگفتم. داستان از این قرار است که هنگامی که یک نوجوان بودم بدون این که به پدر و مادرم بگویم ....."

41.درباره یکی از کارهایی که در صورتی که می توانستید خیلی دوست داشتید آن را انجام دهید ولی نمی توانید این کار را انجام دهید با آن ها صحبت کنید!

اگر طالب آن هستید که احساس صمیمیت بیشتری در رابطه ای که میان شما و دیگران ایجاد می شود افزایش پیدا کند یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که درباره یکی از کارهایی با آن ها صحبت کنید که دوست داشتید این کار را انجام دهید ولی توانایی انجام دادن آن را ندارید. به عنوان مثال می توانید به آن ها بگویید که : در صورتی که می توانستم دوست داشتم ....... را بارها  وبارها انجام دهم!

42. در صورتی که دوست دارید کار غیرعادی و ناممکنی را انجام دهید درباره این کار با آن ها صحبت کنید!

همه ما انسان ها محدودیت های زیادی داریم. به عنوان مثال دوست داریم پرواز کنیم و یا دوست داریم کارهایی بکنیم که ممکن است غیر ممکن بیاید. به عنوان مثال یکی از کارهایی که همه ما انسان ها دوست داریم انجام دهیم ولی نمی توانیم این است که غیب و ظاهر شویم. به این معنی که همین لحظه از نظرها ناپدید شویم و در جای دیگری ظاهر شویم. این یکی از توانایی هایی ناممکن انسان ها می باشد ولی در صورتی که شما بتوانید درباره این توانایی و یا هر توانایی دیگری که در این رابطه وجود دارد با دیگران صحبت کنید می توانید انتظار داشته باشید که احساس صمیمیت و همچنین احساس اعتماد میان شما و این افراد ایجاد شود. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بتوانید این احساس خودتان را به دیگران بگویید می توانید به راحتی اعتماد آن ها را نسبت به خودتان جلب کنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نسبت به شما با یک دید مثبت تری نگاه کنند. به عنوان مثال می توانید این موضوع را به این شکل به آن ها بگویید که : "یکی از بهترین کارهای غیرعادی من در زندگی این است که دوست دارم"

43. درباره کارهایی که با گذشتن به عقب انجام حتما انجام می داده اید به آن ها بگویید!

همه ما انسان ها در زندگیمان حسرت هایی داریم. همه ما انسان هستیم و اشتباه می کنیم و در بسیاری از موارد بعد از مدت کوتاهی به اشتباهی که کرده ایم پی می بریم و در صدد آن برمی آییم که آن را جبران کنیم. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما می خواهید خودتان را به دیگران بیشتر نشان دهید اگر سعی کنید تا از اشتباهاتی که کرده اید برای آن ها بگویید این شانس را بیشتر می کنید که آن ها با شما رابطه صمیمانه تر و بهتری داشته باشند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند وقتی که شما درباره کارهایی که در گذشته انجام داده اید به آن ها می گویید می توانید کاری کنید که احتمال این که رابطه دوستانه میان شما و این افراد بیشتر شود افزایش پیدا کند. بنابراین سعی کنید تا حتما درباره گذشته ها و کارهایی که در گذشته باید انجام می داده اید و فکر می کنید که در انجام دادن آن ها کوتاهی کرده اید به افرادی که به تازگی با آن ها ملاقات می کنید بگویید. به عنوان مثال می توانید به آن ها بگویید که "در صورتی که می توانستم به عقب برگردم دوست داشتم... را تغییر دهم! خیلی احساس پشیمانی می کنم از این که این کار را نکرده ام!"

44.به آن ها بگویید که در صورتی که دوست داشتید درباره مطلبی  وبلاگی بنویسد، این مطلب چیست!

یکی دیگر از روش هایی که شما با این روش می توانید در دیگران احساس صمیمیت کنید این است که به آن ها بگویید که در صورتی که دوست داشتید درباره مطلبی وبلاگ بنویسید این مطالب چه خواهد بود.

45. یکی از کتاب هایی را که دوست دارید مستقیما در مغزتان دانلود شود (تمام آن را حفظ کنید) به آن ها بگویید!

یک دیگر از روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید احساس اعتماد در دیگران ایجاد کنید و می توانید باعث شود که آن ها نسبت به شما علاقه مندتر شوند این است که درباره یکی از کتاب هایی که فکر می کنید دوست دارید آن را حفظ کنید با آن ها صحبت کنید. به عنوان مثال می توانید همراه با ذکر دلیل مورد نظر برای انجام این کار به آن ها بگویید که دوست دارید تا چه کتابی به صورت مستقیم در مغز شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال می توانید جمله تان را به این شکل بگویید که : "در صورتی که می توانستم یک کتاب را مستقیما در مغزم دانلود کنم این کتاب .. بود"

46. درباره کشور دیگری غیر از کشور خودتان که دوست دارید در آن زندگی کنید به آن ها بگویید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش در بهتر معرفی کردن خودتان به دیگران موفق باشید این است که درباره کشور دیگری به غیر از کشور خودتان که فکر می کنید در صورتی که در آن کشور بودید احساس خوشبختی می کردید بنویسید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا احساس صمیمیت بیشتری را در این افراد ایجاد کنید. دانشمندان زیادی در رابطه با این موضوع تحقیق کرده اند. آن ها به این نتیجه رسیده اند که وقتی شما خالصانه با افراد دیگر در رابطه با کشور دیگری که می خواهید زندگی کنید صحبت می کنید احساس همزادپنداری را در این افراد برانگیخته می کنید و بنابراین باعث می شوید که این افراد احساس کنند که شما به این اندازه به آن ها توجه دارید و به این اندازه برایشان ارزش قایل هستید که درباره کشوری که می خواهید در آن زندگی کنید به آن ها می گویید و بنابراین شما را بیشتر دوست خواهند داشت و در نتیجه می توانید یک رابطه طولانی تری با آن ها داشته باشید. البته فراموش نکنید در کنار ذکر نام کشوری که می خواهید به آنجا بروید دلیلتان را هم برای انجام این کار بگویید. به عنوان مثال می توانید به آن ها بگویید که "در صورتی که می توانستم کشورم را ترک کنم دوست داشتم به کشور... بروم به این دلیل که...."

47. درباره یکی از مهارت هایی که دوست داشتید در کودکی فرابگیرید به آن ها بگویید!

از دیگر روش های ایجاد احساس مثبت در افرادی که برای اولین بار با شما آشنا می شوند و بهتر شناساندن خودتان به این افراد این است که درباره یکی از مهارت هایی که در دوران کودکی دوست داشتید یاد بگیرید به آن ها بگویید. به عنوان مثال در صورتی که از دوران کودکی دوست داشتید تا نقاشی کردن یاد بگیرید ولی به دلایلی موفق به انجام این کار نشده اید می توانید به آن ها بگویید و یا هر مهارتی که در دوران کودکی دوست داشتید آن را یاد بگیرید ولی موفق به انجام این کار نشده اید را می توانید به آن ها بگویید. تحقیقا نشان داده است که این کار می تواند باعث ایجاد صمیمیت بیشتری در شما شود. به عنوان مثال می توانید جمله خودتان را به این شکل شروع کنید که" یکی از چیزهایی که در کودکی دوست داشتم یاد بگیرم .... بود ولی متاسفانه به دلیل..... نتوانستم این کار را انجام بدهم!"

48. درباره یکی از سریال های تلویزیونی مورد علاقه خودتان با آن ها صحبت کنید!

از دیگر روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید این است که در رابطه با یکی از سریال های تلویزیونی که مورد علاقه شما بوده است و دوست داشتید تا چند بار آن را ببینید با دیگران صحبت کنید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند تاثیر مثبتی بر روی روابطی که شما با دیگران پیدا می کنید داشته باشد و می تواند به آن ها کمک کند تا شما را بهتر درک کنند. به عنوان مثال می توانید موضوع را به این شکل بیان کنید که : " یکی از سریال های تلیزوینی مورد علاقه ام .... .بود!"

49. یکی از بزرگترین درس هایی را که از اشتباهاتتان در زندگی گرفته اید برای آن ها بیان کنید!

شما برای این که بتوانید رابطه بهتری را با افرادی که برای اولین بار با آن ها آشنا شده اید برقرار کنید باید سعی کنید تا درباره درس هایی که از اشتباهاتتان گرفته اید برایشان بگویید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما تجربه هایی را که حاصل از اشتباهاتتان است به آن ها می گویید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نسبت به شما دیدگاه بهتری داشته باشند. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به دیگران درباره درس هایی که از اشتباهاتشان گرفته اند مطالبی را بیان کنند افرادی هستند که اعتماد دیگران را نسبت به خودشان بیشتر جلب می کنند. این افراد افرادی هستند که دیگران را نسبت به خودشان خوشبین تر می کنند و باعث می شوند که دیگران بیشتر دوستشان بدارند. تحقیقات همچنین ثابت کرده است که این افراد موفق می شوند رابطه طولانی تری را با آن ها داشته باشند. به عنوان مثال می توانید جمله تان را به این شکل بگویید که :"آخرین باری که ..... اشتباه را کردم فهمیدم که...."

50. به آن ها بگویید که در صورت داشتن یک کلکسیون دوست داشتید تا این کلکسیون چه کلکسیونی بود!

از دیگر روش هایی که افرادی که به تازگی با دیگران آشنا شده اند می توانند با استفاده از آن رابطه بهتر و طولانی مدت تری را با دیگران داشته باشند و می توانند خودشان را بهتر به دیگران نشان دهند صحبت کردن درباره این است که در صورتی که یک کلکسیون داشتند این کلکسیون به چه صورتی بوده است. به عنوان مثال بعضی از افراد دوست دارند کلکسیون ساعت داشته باشند و غیره. به عنوان مثال می توانید جمله را به این شکل بگویید: "در صورتی که می توانستم یک کلیسیون داشته باشم این کلکسیون..... بود"

51. به آن ها بگویید در صورتی که از دنیا رفتید و خداوند این قدرت را به شما داد که دوباره به دنیا بیایید دوست داشتید کجا به دنیا بیایید و چه زندگی داشته باشید!

از دیگر روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن خودتان را به دیگران بهتر نشان دهید و با استفاده از این روش شانستان را برای موفقیت در داشتن یک رابطه طولانی تر با دیگران بیشتر کنید این است که به آن ها بگویید در صورتی که مردید و خداوند این امکان را به شما داد که دوباره به دنیا بیایید دوست دارید چه قیافه ای داشته باشید؛ کجای این دنیا به دنیا بیاید و در چه زمانی به دنیا بیایید و با چه کسانی ملاقات کنید و مواردی از این قبیل. این کار می تواند به شما کمک کند تا احساس اعتماد و اطمینان را در دیگران تقویت کنید. تحقیقات نشان داده است که گفتن این موضوعات به دیگران می تواند به شما کمک کند تا رابطه طولانی تری با آن ها داشته باشید و همچنین می تواند به شما کمک کند تا آن ها را نسبت به خودتان خوشبینتر کنید. به عنوان مثال می توانید جمله را به این شکل بیان کنید: "در صورتی که بخواهم زندگی بعدیم را انتخاب کنم دوست دارم در این زندگی...."

 

 

 

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]