روانشناسی مثبت و مدیریت خویشتن

51 توصیه برای این که به افرادی که برای اولین بار با شما آشنا می شوند دیدگاه بهتری از خودتان بدهید! 2

11. به آن ها بگویید که یک روز ایده آلتان چگونه گذرانده می شود!

یکی دیگر از چیزهایی که شما می توانید به افرادی که قرار است با آن ها رابطه ای دوستانه برقرار کنید و قرار است که شما را بشناسند  بگویید این است که یک روز ایده آلتان چگونه گذرانده می شود. تحقیقات نشان داده است وقتی شما به افرادی که تازه ملاقات کرده اید و می خواهید با آن ها رابطه دوستانه ای برقرار کنید بگویید که یک روز ایده آلتان را چگونه می گذرانید می توانید انتظار داشته باشید که این افراد را جلب خودتان بکنید. به عنوان مثال می توانید این جمله را بکار ببرید که : "یک روز ایده آل من با..... آغاز می شود و با ..... به پایان می رسد" و سعی کنید تا در این نقطه چین ها کارهایی را که انجام می دهید برایشان بیان کنید. همچنین می توانید در میان این دو جمله هر تعداد جمله ای را اضافه کنید که نشان دهنده کارهایی است که شما از اول تا آخر روز انجام می دهید.

12. به آن ها بگویید که دوست دارید کجای این جهان زندگی کنید!

از دیگر چیزهایی که شما می توانید برای این که توجه دیگران را به هنگام برقرار کردن رابطه جلب کنید و می توانید یک رابطه دوستانه و صمیمانه را به این شکل با آن ها برقرار کنید این است که به آن ها بگویید در صورتی که بخواهید ترجیح بدهید که در یک جا از جهان زندگی کنید آن جا کجا خواهد بود. تحقیقات نشان داده است افرادی که به هنگامی که با دیگران رابطه برقرار می کنند در همان مکالمات اولیه به آن ها می گویند که دوست دارند کجا زندگی کنند افرادی هستند که شانس بیشتری را برای جلب کردن نظر این دیگران دارند. البته نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد و شما باید حتما به آن توجه کنید این است که در صورتی که فکر می کنید جایی که هم اکنون در آن زندگی می کنید بهترین جای جهان است نیازی به این کار نیست که به آن ها بگویید کجای این جهان زندگی دوست دارید زندگی کنید و می توانید به راحتی به آن ها بگویید: "اگر قرار بود جای دیگری را برای زندگی کردن در این جهان انتخاب کنم این جا حتما جایی نبود به جز جایی که هم اکنون در آن قرار دارم..."

13.به آن ها درباره یکی از کارهایی که قرار است قبل از مرگتان انجام دهید بگویید!

از دیگر توصیه هایی که به افرادی که می خواهند شناخت بهتری از خودشان به دیگران بدهند می شود این است که بگویند قبل از مرگشان چه کارهایی می خواهند انجام دهند. به عبارت دیگر در صورتی که شما به افرادی که در کنار شما هستند بگویید که دوست دارید قبل از این که بمیرید چه کارهایی انجام دهید می توانید شانستان را برای این که یک رابطه دوستانه و صمیمانه با آن ها داشته باشید افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است افرادی که در دوستی هایشان از این جمله استفاده کرده اند نسبت به آن هایی که اشاره ای به این جمله نکرده اند بسیار موفق تر بوده اند. این افراد موفق شده اند تا رابطه ای صمیمانه تر و مفیدتر را با دوستان و افرادی که طرفشان بوده اند برقرار کنند و بنابراین موفق شده اند تا احساس اعتماد دیگران را نسبت به خودشان بیشتر جلب کنند. می توانید این موضوع را به این شکل شروع کنید: "در لیست کارهایی که حتما دوست دارم قبل از مرگم انجام دهم، ....... قرار گرفته است!"

14. برای آن ها توضیح دهید که چرا بهترین دوست شما بهترین دوست شماست!


در صورتی که شما یک بهترین دوست دارید که فکر می کنید دیگران هم این بهترین دوست را می شناسند؛ یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که به این افراد توضیح دهید که چرا بهترین دوست شما بهترین دوست شماست. تحقیقات نشان داده است هنگامی که شما بتوانید دلیل این که شما این فرد را به عنوان بهترین دوست خودتان انتخاب کرده اید به افرادی که قرار است با آن ها آشنا شوید نشان دهید همین موضوع می تواند باعث شود که این افراد سعی کنند همین ویژگی را پیدا کنند و برای این که آن ها نیز تبدیل به دوستان صمیمی شما شوند سعی کنند همین ویژگی را در خودشان بهتر کنند و در نتیجه برای بهترین دوست شما شدن تلاش کنند. همین موضوع می تواند باعث شود که شما رابطه ای دوستانه تر و بهتر با این افراد برقرار کنید. رابطه ای که می تواند منجر به طولانی تر شدن دوستی شما و همچنین ایجاد اعتماد بیشتر در آن ها نسبت به شما شود.

15. به آن ها درباره یکی از دستاوردهایتان در زندگی که به آن خیلی افتخار می کنید بگویید!

شما می توانید به افرادی که قرار است با آن ها رابطه دوستانه برقرار کنید درباره یکی از دستاوردهایی در زندگی که خیلی به آن افتخار می کنید بگویید. تحقیقات نشان داده است صحبت کردن درباره این موضوع می تواند باعث شود که شانس این که شما بتوانید با این افراد رابطه صمیمانه تری برقرار کنید افزایش پیدا کند. به عنوان مثال می توانید کار را به این شکل شروع کنید که بگویید: "یکی از کارهایی که من در زندگی انجام داده ام و به آن خیلی افتخار می کنم این است که...." و سپس ادامه دهید که دستاوردی که از آن خیلی راضی هستید چیست. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بتوانید درباره چنین دستاوردهایی در زندگی با دیگران صحبت کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که مورد اعتماد بیشتری این دوستان جدید قرار بگیرید بیشتر شود. علت این موضوع هم این است که وقتی درباره دستاوردهای جدید خودتان صحبت می کنید در حقیقت به دیگران نشان می دهید که دارای اعتماد به نفس بالایی هستید و به اندازه ای نسبت به خودتان اعتماد دارید که نسبت به کارهایی که انجام داده اید احساس افتخار کنید و همین موضوع باعث می شود آن ها نیز نسبت به شما چنین احساسی داشته باشند.

16. با آن ها درباره یکی از به یاد ماندنی ترین تابستان هایی که داشتید صحبت کنید!

یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن احساس نزدیکی و اعتماد را در میان افرادی که تازه قرار است با آن ها آشنا شوید تقویت کنید این است که به آن ها درباره یکی از به یاد ماندنی ترین تابستان هایی صحبت کنید که گذرانده اید. این کار باعث می شود که آن ها درباره این که شما به اندازه ای با آن ها صمیمی هستید که حاضرید بهترین خاطرات خودتان را با آن ها در میان بگذارید احساس خوبی می کنند و همین موضوع می تواند باعث شود که احساس اعتماد نسبت به شما در آن ها ایجاد می شود. به عنوان مثال می توانید موضوع را به این شکل بیان کنید که : "یادم می آید که یکی از به یاد ماندنی ترین تابستان هایی که در عمرم گذراندم تابستان سال ..... بود که در آن زمان ....... کار را کردیم" همین جمله ها می تواند تاثیرات مثبت بسیار زیادی بر کیفیت رابطه شما و این افراد داشته باشد. در این رابطه سعی کنید تا اتفاقاتی را که در آن تابستان برایتان افتاده است برای آن ها توضیح دهید و همچنین به آن ها مشخصا بگویید که مشخصه اصلی این تابستانی که گذرانده بودید چه بود و شما برای این که بتوانید دوباره از این تابستان ها داشته باشید (البته در صورتی که می توانید) چه کارهایی باید انجام دهید. همچنین باید به آن ها بگویید که بیشتر از همه از کدام بخش از این تابستان احساس رضایت کرده اید و کدام بخش از تابستان است که باعث شده است شما این تابستان را از همه بیشتر در ذهن خودتان به خاطر داشته باشید؟

17. درباره عادت های زندگیتان با آن ها صحبت کنید!

صحبت کردن درباره عادت های زندگیتان و چیزهایی که به آن ها عادت کرده اید نیز می تواند به نوبه خودش در بهتر کردن رابطه شما و دیگران در همان برخوردهای اول و همچنین در توانایی شما در بهتر نشان داده خودتان به دیگران تاثیر مثبت داشته باشد. شما باید سعی کنید تا درباره عادت هایی که در زندگی داشته اید با آن ها صحبت کنید و به آن ها بگویید که چه چیزهایی در زندگی وجود دارد که شما شدیدا به آن ها وابسته هستید.

18. درباره خجالت آورترین اتفاقی که در محیط کاری برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید!

شما همچنین می توانید درباره خجالت آورترین اتفاقی که در محیط کاری برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا در ارایه کردن شخصیت خودتان به دیگران بهتر عمل کنید و تواناییتان برای این که دیگران را بهتر بشناسید افزایش پیدا کند. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند همچنین باعث شود که میزان صمیمیتی که شما با افردی که این موضوع را برایشان تعریف می کنید به میزان بسیار زیادی بیشتر شود. آمارها و تحقیقاتی که در این زمینه توسط دانشمندان انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا درباره اتفاقاتی که برایشان بسیار خجالت آور است با دیگران صحبت کنند افرادی هستند که به میزان بسیار زیادی در بدست آوردن اعتماد دیگران و همچنین در برانگیخته کردن احساس همزادپنداری و همچنین احساس صمیمیت آن ها موفق تر هستند. بنابراین در صورتی که می خواهید این اثرات را در افرادی داشته باشید که به تازگی با آن ها آشنا شده اید سعی کنید تا بدون این که از چیزی خجالت بکشید درباره خجالت آورترین اتفاقی که برایتان افتاده است صحبت کنید.

هنگامی که درباره اتفاق مورد نظر با آن ها صحبت می کنید باید در درجه اول سعی کنید تا اتفاق را برای آن ها توضیح دهید و سپس این موضوع را برای آن ها و خودتان مشخص کنید که از کدام بخش از این اتفاق احساس ناراحتی و خجالت زدگی می کنید. همچنین برای آن ها مشخص کنید که آیا فکر می کنید این اتفاق دست شما بوده است و یا اگر فرد دیگری هم به جای شما بود و هیچ اشتباهی نمی کرد بازهم در چنین شرایطی قرار می گرفت یا خیر.

19. به آن ها بگویید که اگر قرار بود برای کاری داوطلب شوید این کار چه کاری خواهد بود؟

از دیگر روش هایی که شما می توانید توجه اطرافیانی را که برای اولین بار با آن ها ملاقات کرده اید به خودتان جلب کنید و کاری کنید که دوستی که میان شما ایجاد می شود یک دوستی پایدار باشد این است که به آن ها بگویید اگر قرار بود برای یک کاری داوطلب شوید این کار چه کاری خواهد بود. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی آن ها داشته باشد و رابطه صمیمانه قوی میان شما و آن ها ایجاد کند.

20. درباره غذای مورد علاقه تان با آن ها صحبت کنید!

صحبت کردن درباره غذای مورد علاقه تان می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بهتر کردن کیفیت رابطه میان شما و افراد مورد نظر داشته باشد. تحقیقات نشان داده است هنگامی که شما درباره یکی از چیزهایی که برایتان مهم است صحبت می کنید و به آن ها می گویید که چه چیزی مورد علاقه شماست یک انرژی مثبتی ایجاد می شود که این انرژی مثبت به شما کمک می کند تا رابطه صمیمانه تر و بهتری را با این افراد داشته باشید. صحبت کردن درباره غذا را نیز می تواند به عنوان یکی از پارامترهایی درنظر گرفت که می تواند تاثیر زیادی بر روی بهتر شدن رابطه داشته باشد به این دلیل که صحبت کردن درباره غذایی که می خورید یکی از موارد بسیار مهم است به این دلیل که غذا یکی از المان های اصلی زندگی انسان ها می باشد و صحبت کردن درباره آن می تواند تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت رابطه شما و این افراد داشته باشد. بنابراین به آن ها بگویید که وعده های غذایی ایده آل شما از چه غذاهایی تشکیل شده است و به طور کلی چه غذاهایی را دوست دارید.

21. به آن ها بگویید که دوست دارید آیندگان چگونه از شما یاد کنند!

یکی دیگر از چیزهایی که شما می توانید با گفتن آن به دیگرانی که به تازگی با آن ها آشنا شده اید اعتمادشان را کسب کنید و می توانید به این روش کاری کنید که آن ها شما را دوست داشته باشند و یک دوستی پایدار میان شما و ایشان ایجاد شود این است که به آن ها بگویید دوست دارید تا آیندگان شما را به چه شکلی به خاطر داشته باشند. این موضوع می تواند باعث شود که افرادی که قرار است با شما رابطه داشته باشند احساس کنند که شما نسبت به خودتان یک درک کلی دارید و بر اساس اصول روان شناسی و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است آن ها وقتی که چنین فکری را نسبت به شما داشته باشند احتمال این که با شما یک رابطه دوستانه پایدارتری داشته باشند بیشتر است. بنابراین شما باید سعی کنید تا به آن ها بگویید که دوست دارید تصویری که از شما در یادها می ماند چه تصویری باشد. شما باید به آن ها بگویید : "اگر قرار باشد در آینده کسی به من فکر کند دوست دارم مرا اینگونه به یاد داشته باشد که....."

22. به آن ها بگویید که اگر پول زیادی یک شبه به شما رسید اولین کاری که با آن می کنید چه چیزی است؟

اکثر افراد وقتی که برای اولین بار با شما برخورد می کنند دوست دارند تا درباره ایده هایی که شما درباره پولدار شدن دارید با شما مشورت کنند. آن ها دوست دارند بدانند در صورتی که پول زیادی به دست شما رسید شما با این پول چکار خواهید کرد و بنابراین در صورتی که شما خودتان بتوانید به این موضوع پاسخ دهید می توانید انتظار داشته باشید که از همان اول رابطه صمیمانه بهتری را دوستتان برقرار کنید. به عبارت دیگر وقتی که شما در همان برخوردهای اول به آن ها می گویید که اگر پول زیادی داشتید با این پول زیاد چه کارهایی انجام می داده اید در حقیقت دارید به این سوالی که ممکن است در ذهن آن ها مطرح شده باشد پاسخ می دهید و بنابراین بخش زیادی از شناختی که آن ها ممکن است نسبت به شما پیدا کنند برایشان آشکار و روشن شده است و همین موضوع می تواند باعث شود که بقیه راه دوستی و آشنایی شما و این فرد سریعتر پیموده شود.

23. به آن ها بگویید در صورتی که می توانستید کاری کنید که اتفاقی برای فرد خاصی بیفتد این اتفاق چه اتفاقی است و برای چه کسی می افتد؟

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید خودتان را بهتر به دیگران بشناسانید این است که به آن ها بگویید فکر می کنید در صورتی که این توانایی را داشتید که کاری کنید اتفاقی برای فردی که شما انتخاب می کنید بیفتد این اتفاق چه بود و فردی که شما انتخاب می کردید چه فردی بود. تحقیقات نشان داده است افرادی که در ابتدای دوستیشان با افراد دیگر درباره اتفاقاتی صحبت می کنند که فکر می کنند در صورتی که توانایی آن را داشتند که آن ها را به وقوع بپیوندانند این اتفاقات را حتما برای افراد مخصوص عملی می کردند افرادی هستند که شانس بیشتری برای داشتن دوستان صمیمی نسبت به افرادی دارند که سعی می کنند درباره دیگران و اتفاقاتی که برایشان می افتد صحبت نکنند. بنابراین مشخص کنید که اگر این توانایی را داشتید چه فردی را انتخاب می کردید و چرا؟ و اتفاقی که قرار بود برای این فرد بیفتد به نظر شما چه است و چرا؟

فراموش نکنید در صورتی که درباره اتفاقات مثبت با این افراد صحبت کنید می توانید انتظار داشته باشید که این افراد نسبت به شما دیدگاه مثبتی پیدا کنند به این دلیل که آن ها در این حالت احساس می کنند که شما انسان خیرخواهی هستید که همیشه به فکر خیرخواهی و اتفاقات مثبت برای دیگران هستید و بنابراین همین موضوع باعث می شود آن ها برای این که با شما دوست شوند انگیزه بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال در صورتی که شما فرد مورد نظر را فردی انتخاب کنید که از نزدیکان شماست و اتفاق مورد نظر را اتفاقی انتخاب کنید که می تواند زندگی این فرد را به طور کامل از این رو به آن رو کند می توانید خوش نیتی و خوش قلبی خودتان را به افراد دیگر ثابت کنید.

24. به آن ها بگویید علاقه مند به نگهداری کدام حیوان خانگی هستید!

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید شانستان را برای داشتن یک رابطه دوستانه و بهتر با دیگران افزایش دهید این است که به اطرافیان بگویید که علاقه مند به نگهداری کدام حیوان خانگی هستید. البته این توصیه در صورتی است که شما واقعا به داشتن حیوان خانگی علاقه داشته باشید! در صورتی که علاقه مند به نگهداری یک حیوان به عنوان حیوان خانگی هستید می توانید این موضوع را به آن ها بگویید. به عنوان مثال در صورتی که علاقه مند به نگهداری گربه به عنوان حیوان خانگی هستید می توانید به آن ها بگویید که عاشق این هستید که گربه نگهداری کنید و یا در صورتی که سگ دوست دارید به آن ها بگویید که می خواهید سگ داشته باشید.

25. به آن ها بگویید که لباس مورد علاقه تان چیست؟

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در جهت موفقیت در داشتن یک رابطه باکیفیت با افرادی که به تازگی با آن ها آشنا شده اید انجام دهید و می تواند به شما کمک کند که در همان مکالمه های اول اثری را بر روی آن ها داشته باشید که منجر به دوستی پایداری میان شما و آن ها شود این است که به آن ها بگویدی که لباس مورد علاقه تان چیست. این کار باعث می شود که شانس شما برای این که دیگران نسبت به شما احساس نزدیکی بهتر و بیشتری داشته باشند افزایش پیدا کند و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که رابطه صمیمانه تری برقرار کنید.

26. با آن ها درباره غذای مورد علاقه ای که دوست دارید خودتان آن را تهیه کنید صحبت کنید

از دیگر روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید شانستان را برای داشتن یک رابطه مناسب با افرادی که به تازگی با آن ها آشنا شده اید افزایش دهید این است که درباره غذای مورد علاقه ای که دوست دارید خودتان تهیه کنید با آن ها صحبت کنید. شما باید به آن ها بگویید که از چه غذایی از همه بیشتر لذت می برید و چرا؟ تحقیقات نشان داده است که از آن جایی که غذا یکی از مهم ترین نیازهایی است که انسان ها دارند بنابراین این که شما درباره غذای مورد علاقه خودتان با دیگران صحبت کنید می تواند باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید یک رابطه صمیمانه بهتری را با آن ها ایجاد کنید افزایش پیدا کند. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند هنگامی که شما درباره موضوعی مانند غذا با دیگران صحبت می کنید احتمال این که بتوانید احساس صمیمیت را در آن ها افزایش دهید به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند و بنابراین در انجام این کار موفق تر خواهید بود.

27. خانه رویاییتان را برای آن ها به تصویر بکشید!

به تصویر کشیدن خانه ای که به نظر شما یک خانه رویایی است برای افرادی که قرار است برای اولین بار و برای اولین جلسات با شما ملاقات کنند می تواند باعث شود که آن ها احساس کنند شما نسبت به آن ها احساس صمیمیت دارید. بنابراین در صورتی که این کار را انجام دهید می توانید شانستان را برای موفقیت در داشتن یک رابطه طولانی مدت و موفقیت آمیز افزایش دهید. به عنوان مثال در صورتی که فکر می کنید خانه ایده آل شما در یک مکان ایده آل قرار دارد و یا دارای یک رنگ ایده آل است و یا یک دکوراسیون ایده آل دارد و یا دارای یک استخر ایده آل است و غیره همه این موارد را برای آن ها شرح دهید تا آن ها متوجه شوند که خانه ایده آل شما دارای چه ویژگی هایی است. بهتر آن است که شما در ابتدا با مکان این خانه شروع کنید و سپس به سراغ طرح خانه و سپس به سراغ بخش های داخلی خانه و بخش های خارجی خانه بروید و حتی در صورتی که دوست داشتید می توانید درباره اشیایی که در این خانه وجود دارد نیز صحبت کنید.

28. به آن ها درباره فیلمی که فکر می کنید اگر تمام روز آن را ببینید بازهم دوست دارید آن را نگه کنید صحبت کنید!

شما می توانید درباره فیلمی که مورد علاقه تان است و دوست دارید آن را بارها و بارها نگه کنید بگویید. به عنوان مثال می توانید به آن ها بگویید که "اگر قرار بود فیلم ..... را به مدت 24 ساعت می دیدم و تکرار می کردم، حتما بدون این که خسته شوم این کار را انجام می دادم!" این کار باعث می شود که رابطه دوستانه تر و صمیمانه تری میان شما و افرادی که قرار است برای اولین بار با شما رابطه برقرار کنند ایجاد می شود و همین ایجاد رابطه صمیمانه تر به شما کمک می کند تا در شناساندن خودتان به این افراد بهتر عمل کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با این روش توجه دیگران را به خودتان جلب کنید و می توانید شناخت بهتری از خودتان به دیگران بدهید (مخصوصا زمانی که جلسات اول آشنایی شما با آن ها می باشد) این است که درباره فیلم هایی با آن ها صحبت کنید که فکر می کنید بسیار دوستشان دارید و دوست دارید تا آن ها را چندین و چند بار نگاه کنید.

29. با آن ها درباره هنر مورد علاقه تان صحبت کنید!

شما برای این که بتوانید توجه افرادی را که قرار است برای اولین بار با آن ها ملاقات نمایید به خودتان جلب کنید و برای این که این توانایی را داشته باشید که یک دیدگاه مثبت تری را نسبت به خودتان در همین جلسات اول به آن ها بدهید و بتوانید خودتان را بهتر به آن ها نشان دهید می توانید با آن ها درباره هنری که مورد علاقه تان است صحبت کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما درباره هنر با فرد دیگری صحبت می کنید این فرد ناخودآگاه نسبت به شما یک احساس زیباشناسی پیدا می کند و همین احساس زیباشناسی باعث می شود که این فرد شما را فردی زیباشناس بداند. بنابراین در صورتی که بتوانید با این افراد درباره هنر صحبت کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که در کار شناساندن خودتان به دیگران موفق شوید افزایش پیدا کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا درباره هنرهایی که به آن ها علاقه دارید با این افراد صحبت کنید این توانایی را پیدا می کنید که احساس زیباشناسی را در آن ها برانگیخته کنید که همین موضوع باعث می شود که نسبت به شما احساسات مثبت تری داشته باشند و بنابراین شانس این که یک رابطه صمیمانه تر با آن ها داشته باشید بیشتر می شود. می توانید صحبت کردن درباره هنرهایی که به آن ها علاقه دارید را به این شکل آغاز کنید که :" از میان هنرهای مختلف من مخصوصا به هنر.... از همه بیشتر علاقه دارم به این دلیل که فکر می کنم در این هنر....." به عبارت دیگر شما علاوه بر بیان این که به کدامیک از هنرها علاقه دارید دلیل آن را هم بیان می کنید که باعث بیشتر جلب شدن مخاطبین نسبت به شما می شود.

30. درباره خجالت آورترین لحظه ای که در زندگیتان تجربه کردید صحبت کنید!

از دیگر روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن خودتان را بهتر در همان جلسات اول آشنایی با دوستان به آن ها بشناسانید و می توانید انتار داشته ابشید که با استفاده از این روش شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید این است که سعی کنید تا دباره خجالت آورترین لحظه زندگیتان با آن ها صحبت کنید. این کار باعث ایجاد اعتماد بیشتر از سوی آن ها می شود. به عنوان مثال می توانید بگویید: "خجالت آور ترین لحظه زندگی من لحظه ای بود که....".

[ بازدید : 45 ]

[ دوشنبه 3 آبان 1400 ] [ 14:08 ] [ منوچهر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]